Rok za prijavu na ovaj posao je istekao.
15 01
VODITELJ RECEPCIJE (m/ž) - DUBROVNIK / KOLOČEP
Dubrovnik

Opis

HOTELSKA GRUPACIJA 4* - DUBROVNIK/KOLOČEP

➡️ VODITELJ/ICA RECEPCIJE (m/ž)

Početak rada: od 1.4.2023./1.5.2023. - 31.10.2023.
Vrsta ugovora: Stalni radni odnos
Osiguran samostalni smještaj i topli obrok.

Opis poslova:
· Organizira rad recepcije
· Odgovoran je za poslovne rezultate odjela recepcije, kvalitetu usluge odjela te troškove odjela recepcije
· Potpuno je upoznat sa svim procedurama odjela recepcije i odgovoran je za provođenje navedenih procedura od strane svih radnika odjela recepcije
· Uspostavlja raspored rada smjena i radnika recepcije i vodi evidencije rada radnika recepcije
· Odgovoran je za upravljanje radnim vremenom radnika recepcije te troškove rada radnika recepcije
· Nadzire radna vremena i autorizira prekovremeni rad i troškove rada
· Organizira i nadzire rad u odjelu recepcije. Surađuje s odjelom rezervacija u svim poslovima iz djelokruga tog odjela
· Prima rezervacije soba telefonom, e-mail-om, ili rezervacijskim sustavom ispunjavanjem propisanog obrasca i u skladu s propisanim pravilima i procedurama
· Ispostavlja račune (za goste) za izvršene usluge
· Prihvaća i otkazuje rezervacije, i sastavlja popise dolazaka i odlazaka gostiju
· Priprema popis slobodnih soba za tekući i sljedeći dan i raspoređuje sobe gostima prije njihova dolaska
· Izvješćuje pretpostavljene o dolasku VIP gostiju i o njima vodi posebnu brigu
· Pazi na to da se ploča s tečajevima stranih valuta ažurno održava
· Brine se za to da se svim gostima pri dolasku srdačno zaželi dobrodošlica
· Provjerava da li se vodi i popunjava evidencija o gostima
· Provjerava točnost izvješća domaćinstva u odnosu na podatke recepcije
· Izrađuje tablice, bilježi i odlaže u kartoteku podatke o rezervacijama i rasporedu soba i o tome obavještava podređene
· Osigurava dobru kontrolu izdavanja i primanja ključeva (gosti i zaposlenici/odjeli)
· Maksimalizira prihod od soba provedbom odgovarajućeg sustava kontrole
· Sastaje se s vodičima grupa i održava s njima kontakt tijekom boravka grupa, i održava stalni kontakt s tur-operatorima i njihovim predstavnicima
· Preuzima informacije od voditelja smjena, i iste predaje voditelju sljedeće smjene, pregledava podatke o smjenama kako bi osigurao da posao neometano teče
· Brine se za dovoljne zalihe uredskog materijala, obrazaca i ključeva kako bi posao neometano tekao
· Prati rad i pomaže osoblju u svojoj smjeni te ih poučava na samom radnom mjestu
· Vodi gotovinsku blagajnu, evidentira sva plaćanja, mijenja strane valute, radi s gotovinom, kreditnim karticama
· Vrši kontrolu obračuna hotelskih računa i pazi da budu točno ispunjeni prema pojedinim troškovima
· Radi s uređajem za kreditne kartice, bilancira ga i zatvara na kraju smjene
· Knjiži troškove na račune gostiju, prima i evidentira plaćanja od gostiju
· Izrađuje popis važnih (hitnih) telefonskih brojeva i drži ih na vidljivom mjestu za sve službenike recepcije
· Obavlja i druge poslove po nalogu glavnog direktora hotela

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:
· SSS
· Najmanje tri godine iskustva u voditeljskoj poziciji na recepciji hotela
· Odlično poznavanje najmanje dva strana jezika u govoru i pismu (engleski i njemački prednost)
· Izvrsne komunikacijske vještine, staloženost i iskustvo u rješavanju konfliktnih situacija na profesionalni način
· Iskustvo u upravljanju teamom
· Izvrsno poznavanje rada na računalu (Sihot prednost)

E-MAIL: info@posaouturizmu.hr

BRZA PRIJAVA

Uvjeti

Traženo iskustvo osoblja Iskustvo od 3 - 5 godina
Educiranost osoblja Kvalificirana osoba
Potrebna vozačka dozvola Nije potrebna
Znanje stranih jezika Engleski, Njenački ili Talijanski
Dodatna znanja i vještine Izvrsno poznavanje rada na računalu (Sihot prednost)

Ostalo

Osiguranost smještaja Samački smještaj
Naknada za prijevoz Da
Hranarina Da

Poslodavac

Posao u turizmu - Dalmacija
Posao u turizmu - Dalmacija
Agencija za usluge savjetovanja · Oglašivačka agencija · Agencija za zapošljavanje
Hotel Westin, Isidora Kršnjavoga 1, 10000 Zagreb, Hrvatska Otvori